Los Grupos Lestonnac son grupos cristianos de participación voluntaria, dentro del ámbito extraescolar, que se ofertan en los centros Educativos de la Compañía de María, desde 4º ó 5º de Educación Primaria hasta Bachillerato. Pretenden, desde el Proyecto Educativo y la Espiritualidad de la Compañía de María, ayudar a los niños, adolescentes y jóvenes a encontrar el sentido de su vida en Jesús y en los valores del Evangelio, ofreciéndoles alternativas que contribuyan al crecimiento de su Fe, la elección de vida y la inserción en la comunidad eclesial y a participar en la sociedad.

El grupo es el principal medio pedagógico para aprender a convivir, a relacionarse, a trabajar en equipo, a proyectar futuro y comprometerse con otros en un servicio común en la sociedad y en la Iglesia, siempre acompañados por unos animadores que facilitan, a través de su testimonio y su saber hacer, que esto sea posible.


miércoles, 22 de febrero de 2012

Hola a tod@s de novo!! que tal o estades a pasar no Entroido? Xa sei que é moito pedir , aínda que xa podiades compartir con nós algunha desas fotos dos vosos disfraces....

Neste caso nos diriximos a todos vós para facervos chegar unha nova información que ten que ver coas actividades de verán , queremos que vós sexades os protagonistas da preparación das actividades das Convivencias e o Campa , e para iso lanzamos unha proposta chamada "Elíxeo Ti ". Normalmente , ese lema , como sabedes , o eleximos entre as propostas que saen dos monitores , lembrades en anos anteriores :

Ano 2011 - Tui - Aprendo coa natureza

Ano 2010- Tui - Abriendo caminos

Ano 2009- Tui - Encuentra y comparte tu estrella

pero este ano , queremos que o lema o elixades vós .

Pois ben , o faremos da seguinte maneira , cada grupo co monitor do seu grupo , elaborará un lema , despois entre todos os do voso colexio se elexirá un que represente o voso colexio , Coruña , Santiago , Caranza , San Amaro, Vigo e Cangas. Logo os monitores, en Santiago , elexiremos entre os lemas presentados o lema final.

A que esperades , agora , mans á obra !!!! Tedes que elexir catro cousas :

  • Lema
  • Canción
  • Xustificación
  • Suxerencias ( actividades , dinámicas...)


No hay comentarios: