Los Grupos Lestonnac son grupos cristianos de participación voluntaria, dentro del ámbito extraescolar, que se ofertan en los centros Educativos de la Compañía de María, desde 4º ó 5º de Educación Primaria hasta Bachillerato. Pretenden, desde el Proyecto Educativo y la Espiritualidad de la Compañía de María, ayudar a los niños, adolescentes y jóvenes a encontrar el sentido de su vida en Jesús y en los valores del Evangelio, ofreciéndoles alternativas que contribuyan al crecimiento de su Fe, la elección de vida y la inserción en la comunidad eclesial y a participar en la sociedad.

El grupo es el principal medio pedagógico para aprender a convivir, a relacionarse, a trabajar en equipo, a proyectar futuro y comprometerse con otros en un servicio común en la sociedad y en la Iglesia, siempre acompañados por unos animadores que facilitan, a través de su testimonio y su saber hacer, que esto sea posible.


martes, 3 de marzo de 2009

E chegou o gran día ....


Chegou o día máis esperado por todos , a cita era ás 11 horas, todos puntuais , algúns con algún problemiña ( mala sorte para Vigo ), pero por fin nos xuntamos todos en Santiago. Antes de nada , gustaríanos darlle as grazas as monitoras de Santiago , Angela , Mabela e Manuela , polo seu esforzo , sabemos que organizar unha convivencia é un traballo duro , pero vale a pena.
Todo resultou ben , é dificil contar neste blog o vivido por todos , e como unha imaxe vale máis que mil palabras, aquí tedes algúns dos mellores momentos do día:


Todos ao salón para ver os power que preparon os coles


Visita á Igrexa de San Martiño Pinario




Catedral de Santiago




Fonte das Praterías


Paseo pola Alameda


No cole de Santiago despois de xantar





Tempo libre para facer novas amizade


Disfrutamos das instalacións do cole

En poucas palabras , drisfrutamos da compañia
Lembrade que si ueredes poñer algunha foto o poñervos en contacto cos teu amigos , escribenos a esta dirección : gruposlestonnacgalicia@gmail.org.