Los Grupos Lestonnac son grupos cristianos de participación voluntaria, dentro del ámbito extraescolar, que se ofertan en los centros Educativos de la Compañía de María, desde 4º ó 5º de Educación Primaria hasta Bachillerato. Pretenden, desde el Proyecto Educativo y la Espiritualidad de la Compañía de María, ayudar a los niños, adolescentes y jóvenes a encontrar el sentido de su vida en Jesús y en los valores del Evangelio, ofreciéndoles alternativas que contribuyan al crecimiento de su Fe, la elección de vida y la inserción en la comunidad eclesial y a participar en la sociedad.

El grupo es el principal medio pedagógico para aprender a convivir, a relacionarse, a trabajar en equipo, a proyectar futuro y comprometerse con otros en un servicio común en la sociedad y en la Iglesia, siempre acompañados por unos animadores que facilitan, a través de su testimonio y su saber hacer, que esto sea posible.


sábado, 16 de octubre de 2010

Moi ben mozos e mozas GL , comenzou un novo curso e con el comenzaron tamén os Grupos Lestonnac . En primeiro lugar damos a benvida aos novos e novas compoñentes de GL Galicia ,monitores e nenos/as , esperamos contar con todos vós ao longo de todo o curso e que vos sintades a gusto con nós .Esperamos ter pronto noticias vosas , se comenzáchedes coas primeiras reunións , cantos sodes no voso grupo , as primeiras impresións , que esperades do grupo ...e por suposto unha foto para que todos nos poidamos ir coñecendo .
Xa sabedes que estamos abertos aos vosos comentarios ou preguntas , buscade un minutiño para colaborar con nós , este é o voso blog , contade con el para poñervos en contacto cos compañeiros de outros coles de Galicia ou para contarnos curiosidades ou o que estades a facer nos vosos coles.
Aínda que non temos confirmación definitiva , xa os podemos adiantar que este ano a Convivencia de principio de curso entre os coles de Galicia vai ser en Cangas!!! no mes de Novembro , polo que dentro de moi pouco nos imos atopar de novo . Dende aqui agradecemos aos monitores de Cangas que nos inviten este ano e o esperamos con impaciencia . Sabemos que albergar unha convivencia é unha tarea complexa e moi traballosa , pero aqui estamos todos para poñer o noso graniño de area , todo o que faga falta por GL!!!!
Gracias e...adiante!!! !!!

1 comentario:

Unknown dijo...

me encanta grupos lestonnac me lo paso genial y siempre en las convivencias hacemos nuevos amigos, es la bomba